Землеустрій \ Законодавство України \ Аукціони


Інформаційний пакет учасника аукціону


  
                   _______ міська рада
                            
          _________________ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
                            
                   ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПАКЕТ
                            
            учасника аукціону з продажу права
         довгострокової оренди земельної ділянки
          для будівництва _____________________
          за адресою _________________________
                            
                  _______ – _______ р.
ЗМІСТ

Пояснювальна записка

Висновок _____________ екологічної безпеки в _______

Висновок ____________ державного санітарного лікаря 

Висновок _____________ містобудування та архітектури

Висновок ________________________ земельних ресурсів

План земельної ділянки

Положення про порядок проведення в _______ земельних 
аукціонів

Рішення ______________ ради від ___________ № _____
«Про проведення земельних аукціонів»

Рішення ______________ ради від ___________ № ______
«Про проведення земельних аукціонів з продажу
права довгострокової оренди земельних ділянок»


---------------------------------------------------------


                  ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
                            
    Інформаційний пакет учасника земельного  аукціону  на
право    оренди   земельної   ділянки   для   будівництва
__________________________________ по вул.  _____________
в  ______ розроблений в обсязі, передбаченому «Положенням
про   порядок   проведення  в  місті   ______   земельних
аукціонів»,       яке      затверджене      озпорядженням
____________________ державної адміністрації від  _______
№ ____.
    Північною стороною земельна ділянка межує з  існуючою
_____________.
Рельєф  ділянки рівнинний. На даний час земельна  ділянка
вільна від забудови.
Під'їзд до земельної ділянки здійснюється з вул.
___________.
Загальна площа земельної ділянки складає _____ кв.м.
Розміщення земельної ділянки відображено на плані
масштабу 1:_______.
    Зазначені  перед  проектні  пропозиції  погоджені   з
усіма  зацікавленими організаціями і затверджені рішенням
___________ ради від _______________ № _______.
    Земельним  аукціоном  передбачено  продати  право  на
оренду земельної ділянки строком на 25 років.
    Інформаційний  пакет  учасника  земельного   аукціону
включає  всі  погодження  організацій  та  установ,   які
необхідні  для  виготовлення документів,  що  посвідчують
право на довгострокову оренду земельної ділянки.
    Після  сплати  переможцем  аукціону  повної  вартості
об'єкту аукціону згідно з протоколом, _____________  рада
за  поданням _____________ земельних ресурсів в  місячний
термін приймає рішення про оформлення документів на право
оренди земельної ділянки.
    Під   час  погодження  місця  розташування  земельної
ділянки   переможцю   аукціону   поставлені   вимоги   та
нагадування щодо дотримування земельного законодавства:
-  до  користування земельною ділянкою  приступити  після
отримання  документів, що посвідчують право  користування
землею, згідно з ст. 22 Земельного кодексу України;
-  під  час господарської діяльності орендар зобов'язаний
використовувати   земельну  ділянку  у  відповідності   з
вимогами ст. 40 Земельного кодексу України;
-   взяти  до  уваги,  що  зміна  цільового  використання
земельної  ділянки  чи її меж тягне за  собою  припинення
права користування землею відповідно до ст. 27 Земельного
кодексу України.

    Стартова ціна земельної ділянки становить ________
тис.грн.
    
    Умови  участі в земельному аукціоні по продажу  права
на довгострокову оренду земельної ділянки:
    
1.  Об'єктом земельних аукціонів є право на довгострокову
(25 років) оренду земельних ділянок.
2.   Право  брати  участь  в  земельному  аукціоні  мають
громадяни України, підприємства, установи та організації,
громадські    об'єднання   та   релігійні    організації,
міжнародні об'єднання та організації з участю українських
r` іноземних юридичних осіб та громадян, а також іноземні
держави,  міжнародні  організації, іноземні  юридичні  та
фізичні особи, фізичні особи без громадянства.
3.  Для участі в аукціоні заявник - фізична особа (або її
представник) чи уповноважена особа заявника  -  юридичної
особи заповнює заяву в двух примірниках українською мовою
та подає її до ____________ земельних ресурсів.
4.  Для  участі  в  аукціоні фізичні  та  юридичні  особи
вносять заставу в розмірі 15% від початкової ціни об'єкта
аукціону  та  сплачують  вартість  інформаційного  пакету
учасника  аукціону. Якщо покупець виявляє  бажання  брати
участь  в  купівлі  кількох об'єктів,  що  виставлені  на
аукціон,  розмір  застави визначається як  15%  від  суми
початкових  цін  цих  об'єктів. Учасник  аукціону  вправі
придбати  на  торгах лише ті об'єкти, які перераховані  в
заяві,  за  які  внесена застава,  та  сплачено  вартість
інформаційного пакету учасника аукціону.


---------------------------------------------------------


      МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО
          СЕРЕДОВИЩА ТА ЯДЕРНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
            ________________________________
              ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В _______

_________№ _____
На № _____ від ___________
Начальнику ________________
управління земельних ресурсів
_____________

    Державне  управління  екологічної  безпеки  в  ______
розглянуло  наданий _________________ земельних  ресурсів
перелік земельних ділянок, право оренди яких могло б бути
реалізовано на аукціонах у _____ р.
    В   процесі  обстеження  з  виїздом  на  місце   було
встановлено,   що   розміщення   вказаних   об'єктів   на
перерахованих   ділянках   принципових    заперечень    з
екологічних  міркувань не викликає,  але  наполягаємо  на
включенні  в  умови аукціону зобов'язань  до  забудовника
щодо   необхідності  дотримання  вимог  природоохоронного
законодавства при проектуванні, а саме:
- перетин вулиць __________ (будівництво _________),
орієнтовна площа ____ кв.м.,- згідно діючих норм та
правил;
- перетин вулиць ____________ (будівництво ___________),
орієнтовна площа _____ кв.м.,- згідно діючих норм та
правил;
-вулиця    ______________   (будівництво    ___________),
орієнтовна  площа ____ кв.м.,- ділянка розміщена  у  зоні
житлової  забудови, тому пропонуємо ідею  будівництва  на
цій  ділянці  узгодити з радою місцевого  територіального
самоврядування;
    Проектні  матеріали, погоджені з усіма  зацікавленими
організаціями,  з  розділом «Охорони природи»  надати  на
розгляд в Держуправління.

Заступник начальника
_______________________



---------------------------------------------------------



          Міністерство охорони здоров'я України
         ___________ ДЕРЖАВНИЙ САНІТАРНИЙ ЛІКАР
        _________________________________________

_________ № _____ № _____/_____ від ______ р
Начальнику ___________ земельних ресурсів
____________________________________

Про попереднє місце розміщення
____________________________
________ Державному санітарному
лікарю ________________________
_________________

    Фахівцями санепідслужби розглянуто Вашого листа  щодо
попереднього               місця               розміщення
_______________________________ по вул. ______________.

Подані матеріали:
•лист ____________ земельних ресурсів № _______ від
_________________ р.;
•лист-згода ___________ містобудування та архітектури №
_______ від _________ р.;
•ситуаційний план.

    Майданчик обстежено на місці.
    
    Керуючись  законом «Про забезпечення  санітарного  та
епідемічного благополуччя населення», не заперечую  проти
попереднього  місця  розміщення  ____________________  по
вказаній адресі при виконанні належних вимог:
•   Відстань  від  автостоянки  до  меж  ділянок  дитячих
дошкільних   закладів,   загальноосвітніх   шкіл,   шкіл-
інтернатів, лікувально-профілактичних закладів,  до  стін
житлових  та  громадських  будівель  і  споруд,   дитячих
ігрових  майданчиків  і місць відпочинку  населення  слід
приймати за розрахунком забруднення атмосферного  повітря
шкідливими   викидами  автостоянки  у  відповідності   до
Державних   санітарних  правил  планування  та   забудови
населених пунктів.
•  Отримати технічні умови (ТУ) на підключення  до  мереж
водопостачання і господарчо-побутової каналізації.
•  Отримати ТУ на підключення до зливової каналізації. На
зливовій   каналізації  передбачити  очисні   споруди   з
необхідним ступенем очищення.
•  При  розробці  проекту будівництва передбачити  розділ
«Оцінка  впливу  на навколишнє середовище»,  обґрунтувати
санітарно-захисну  зону.  Проектом  визначити  потужність
стоянки.
• Проект погодити в усталеному порядку.
•   Передбачити  необхідні  умови  праці  для   працюючих
відповідно санітарно-гігієнічним нормам.
    При   невиконанні  одного  з  пункту  вимог  проектна
документація узгодженню не підлягає і даний лист  втрачає
свою дію.
    Усі витрати пов'язані з виконанням передпроектних
розробок, належать до комерційного ризику замовника.



---------------------------------------------------------



           _____________________ АДМІНІСТРАЦІЯ
      ______________ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
                            

                                 ___________________
                                 
                                 управління земельних
                                 ресурсів
                                 ___________________
                                 


    На      виконання     розпорядження     _____________
адміністрації  від  __________ р. № _____  "Про  земельні
аукціони  у  ________",  ________ архітектура  розглянула
пропозицію   ____________   земельних   ресурсів,    щодо
земельних  ділянок,  запропонованих  для  реалізації   на
аукціонах   у  ______  р.  і  вважає  можливим  попереднє
погодження  місця  розташування  ______________  по  вул.
________  до  моменту використання території за  цільовим
призначенням.

Начальник                              



---------------------------------------------------------



     Державний комітет України по земельних ресурсах
           _______________ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ


                        ВИСНОВОК

до   матеріалів   продажу  права  довгострокової   оренди
земельної ділянки для будівництва ______________ на  вул.
_________________
    
    Розглянувши  представлені матеріали, керуючись  ст.19
Земельного кодексу України та Законом України "Про оренду
землі"  та  враховуючи позитивні висновки  погоджувальних
організацій,  управління  земельних  ресурсів  вважає  за
можливе надати переможцю аукціону в оренду строком на  25
років  земельну ділянку орієнтовною площею ___ кв.м.  для
будівництва ______________ на вул. ____________.
    
    Переможець   аукціону  зобов'язаний   використовувати
земельну  ділянку відповідно до цільового призначення  та
умов  надання, виконувати вимоги ст.40 Земельного кодексу
України.

Начальник                            __________________
управління



---------------------------------------------------------



                                                  Додаток
                              до розпорядження __________
                                  державної адміністрації
                    від „___” ___________ 200__ р. № ____

                        ПОЛОЖЕННЯ
       ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ В _________________
                   ЗЕМЕЛЬНИХ АУКЦІОНІВ

1. Загальна частина

1.1. Положення про порядок проведення в _______ земельних
аукціонів  розроблено  відповідно до  Земельного  кодексу
України та Указу Президента України від 23.04.97 № 367/97
«Про оренду землі».
1.2. Положення визначає порядок та особливості проведення
земельних  аукціонів в _______, умови  участі  заявників;
порядок  прийняття  заяв на участь в торгах  та  підбиття
підсумків аукціонів.
1.3.  Метою аукціону є впровадження відкритих економічних
методів регулювання земельних відносин, а також залучення
додаткових  інвестиційних коштів  для  виконання  програм
соціально-економічного розвитку _______.
1.4.  Об'єктом  аукціону  є  право  на  оренду  земельної
ділянки строком до 50 років.
1.5.  Підготовка та організація аукціонів  проводиться  в
кілька етапів:
•  формування переліку земельних ділянок, які  виносяться
на аукціон;
•  публікація інформаційного повідомлення про  проведення
аукціону;
•   подання  заяв  на  участь  в  аукціоні  фізичними  та
юридичними особами;
• обробка заяв та перевірка надходження коштів, заявлених
для участі в укціоні;
• проведення аукціонних торгів;
• підбиття підсумків аукціону;
•   проведення   розрахунків   з   позабюджетним   фондом
_____________ земельних ресурсів
•  оформлення  права користування земельною  ділянкою  на
умовах оренди;
1.6.  Право  брати  участь  в земельному  аукціоні  мають
громадяни України, підприємства, установи та організації,
громадські    об'єднання   та   релігійні    організації,
міжнародні об'єднання та організації з участю українських
та   іноземних  юридичних  осіб  та.  громадян,  а  також
іноземні   держави,   міжнародні  організації,   іноземні
юридичні   та   фізичні   особи,   фізичні   особи    без
громадянства.
1.7.  Продажу  на  аукціонах  підлягає  право  на  оренду
земельних   ділянок,  призначених  під   будівництво   та
експлуатацію автозаправних станцій; відкритих охороняємих
автостоянок;    гаражів;    складів    паливно-мастильних
матеріалів;  мийок автотранспорту; об'єктів  автосервісу,
роздрібних-та дрібнооптових ринків об'єктів житлового та.
громадського  призначення  в центральній  частині  міста;
інші-об'єкти.  Рішення про винесення на  аукціон  приймає
________________   рада   за   поданням   _______________
depf`bmn? адміністрації.
1.8.   Організація  підготовки  та  проведення   аукціону
покладається на _____________ земельних ресурсів.
1.9.   _____________________  земельних  ресурсів  вправі
доручити  проведення аукціону іншій юридичній особі,  про
що між управлінням та юридичною особою укладається угода.

2. Підготовка аукціону

2.1.  Рішення про проведення земельних аукціонів  приймає
_____________ рада на підставі подання __________________
земельних   ресурсів  та  висновку   комісії   з   питань
проведення земельних аукціонів.
2.2. Для оперативного вирішення питань, що виникають  під
час   підготовки   та   проведення  земельного   аукціону
_______________   державною  адміністрацією   створюється
комісія  з питань проведення земельних аукціонів. Робочим
органом комісії є _______________ земельних ресурсів.
2.3. Комісія з питань проведення земельних аукціонів :
розглядає  та  погоджує  перелік  земельних  ділянок   та
інформаційний пакет учасника аукціону;
•   вирішує  спірні  питання,  які  виникають   під   час
підготовки та проведення аукціону;
•   здійснює   контроль  за  підготовкою  та  проведенням
аукціону;
•   знімає   з   аукціону  лот  при  виявленні   порушень
встановленого порядку підготовки та проведення  земельних
аукціонів;
•  визнає результати аукціону недійсними у разі порушення
порядку  підготовки та проведенням аукціону,  визначеного
цим  Положенням,  або виявлення фактів, що  свідчать  про
зговір учасників аукціону.
2.4.  ______________ земельних ресурсів погоджує земельні
ділянки,  право  на  оренду  яких  планує  виставити   на
аукціон,    з   ____________   архітектурою.    Державним
управлінням   екологічної  безпеки  в  _______,   міською
санепідемстанцією,    відповідною   районною    державною
адміністрацією,   Управлінням   охорони   і   реставрації
пам'яток  історії,  культури  та  історичного  середовища
міста (при необхідності).
2.5.  Після одержання висновків _______________ земельних
ресурсів  формує  перелік земельних ділянок,  визначає  з
урахуванням  матеріалів земельно-кадастрової документації
початкову ціну об'єктів аукціону та складає інформаційний
пакет учасника аукціону. Інформаційний пакет містить:
•   перелік   земельних  ділянок  із  зазначенням   місця
знаходження, площі та меж;
• цільове призначення земельних ділянок;
•  ви  копіювання з генплану, схеми розміщення  земельних
ділянок;
• умови використання земельних ділянок;
• початкова піна об’єктів аукціону;
• умови участі в аукціонних торгах;
• копії висновків погоджуючих організацій;
• згода попереднього землекористувача (при необхідності);
копія ЦЬОГО ПІОЛОЖее:-ШЯ: ''
•   інші   інформаційні  та  обґрунтовуючи  матеріали   і
документи (при не -
обхідності).
2.6.  Перелік  земельних ділянок та  інформаційний  пакет
учасника аукціонних торгів ____________________ земельних
ресурсів  передає на розгляд комісії з питань  проведення
земельних аукціонів для подальшого затвердження
______________ радою за поданням ______________ державної
адміністрації.
2.7.  Перелік  земельних ділянок та  інформаційний  пакет
учасника аукціону, що містить проект відведення земельних
ділянок,  затверджені ___________ радою, є  рішенням  про
погодження місця розташування відповідних об'єктів;
про  затвердження  проектів  відведення  та  про  надання
земельних ділянок переможцю аукціону.
2.8.   На   підставі   рішення  ____________   ради   про
затвердження переліку земельних ділянок та інформаційного
пакету    учасника   аукціону   ____________   управління
земельних ресурсів не пізніше як за 30 днів до проведення
аукціону
публікує  в  засобах масової інформації повідомлення  про
проведення  земельного  аукціону.  Повідомлення   повинне
містити відомості:
• місце знаходження земельних ділянок;
• цільове призначення земельних ділянок;
• початкову ціну об'єктів аукціону:
• умови участі в аукціоні;
• суму застави;
•  назву  банку,  адресу,  номер рахунка  відкритого  для
обслуговування аукціону;
• кінцевий термін прийняття заяв;
• час та місце проведення аукціону;
•  адресу,  номєр  довідкового  телефону  та  час  роботи
організатора аукціону.
2.9.  З  моменту опублікування повідомлення _____________
земельних  ресурсів надає можливість особам, які  бажають
взяти   участь   в  аукціоні,  придбати  за   ціною,   шо
встановлюється організатором, інформаційний пакет
учасника  аукціону  та  надає безоплатні  консультації  з
питань проведення земельного аукціону.
2.10. _______________ земельних ресурсів забезпечує рівні
умови  участі  всіх заявників в аукціонах  та  дотримання
конфіденційності шодо інформації про прийняті заяви.

3. Порядок подання заяв

3.1.  Для участі в аукціоні заявник - фізична особа  (або
її   представник)  чи  уповноважена  особа   заявника   -
юридичної   особи  заповнює  заяву  в  двох   примірниках
українською мовою.
3.2. Заява фізичної особи засвідчується підписом фізичної
особи   або   її  представника.  Заява  юридичної   особи
засвідчується  підписом керівника та  печаткою  юридичної
особи.
3.3.  При  поданні  заяви  ___________________  земельних
ресурсів  присвоює заяві специальний номер, який  містить
інформацію  про  дату,  кали  було  подану  заяву;  номер
аукціону,  на  який  вона подаєтся а  також  номер  заяви
обов'язково   вказується  в  платіжних   документах   при
перерахуванні  замовниками коштів на  рахунок,  відкритий
dk обслуговування аукціону.
3.4. В заяві заявника-фізичної особи вказується:
•  прізвище, ім'я та по-батькові, реквізити документа, що
посвідчує особу заявника, адресу заявника;
•   назва,   місцезнаходження  та   цільове   призначення
земельних  ділянок,  право на оренду яких  хоче  придбати
заявник;
•  згода  заявника  виконувати умови участі  в  аукціоні,
визначені  інформаційним пакетом учасника -  аукціону,  з
якими повинен ознайомитись заявник;
•  інформація  про представника заявника у випадку,  якщо
заяву подає представник;
• реквізити поточного рахунку заявника (при наявності);
При  поданні  заяви фізична особа пред'являє паспорт  або
документ  що  його  замінює, а також довідку  про  сплату
застави   на   рахунок,  відкритий   для   обслуговування
аукціону.
3.5. В заяві заявника - юридичної особи вказується;
• повна назва, місцезнаходження та реквізити заявника;
•   назва,   місцезнаходження  та   Цільове   призначення
земельних  ділянок,  право на оренду яких  хоче  придбати
заявник;
•  згода  заявника  виконувати умови аукціону,  визначені
інформаційним пакетом учасника аукціону, з якими  повинен
ознайомитись заявник;
• реквізити поточного рахунку заявника;
Разом  з  заявою  заявником - юридичною особою  подаються
такі документи:
• статут (положення) - нотаріально завірена копія;
•    свідоцтво    про   державну   реєстрацію    суб'єкта
підприємницької діяльності (нотаріально завірена копія);
•  копія  довідки  про  включена  до  єдиного  державного
реєстру підприємств та організацій України;
•  документ,  що посвідчує право уповноваженої  особи  на
виконання дій, передбачених цим Положенням;
•  довідку  про сплату застави на рахунок, відкритий  для
обслуговування аукціону
При поданні заяви уповноважена особа заявника - юридичної
особи пред'являє паспорт.
3.6. Всі дії, пов'язані із заповненням заяви на участь  в
аукціоні, виконуються безпосередньо заявником -  фізичною
особою або її представником.
3.7. Всі дії щодо подання заяви юридичної особи на участь
в   аукціоні   виконує  уповноважена  особа  заявника   -
юридичної особи.
3.8.  Представником заявника - фізичної особи  вважається
фізична  особа, яка є її законним представником за  своїм
статусом  (батьки,  усиновителі, опікуни,  піклувальники)
або  діє за довіреністю від заявника та виконує від імені
заявника  дії, пов'язані з участю в аукціоні. Представник
заявника  подає  з заявою паспорт або документ,  що  його
замінює,  довіреність  від  заявника  на  подання  заяви.
Замість   довіреності  законні  представники  -   батьки,
усиновителі, опікуни, піклувальники, пред'являють один  з
таких документів: свідоцтво про народження заявника  якщо
заявник   є   неповноцінним;   документ,   що   посвідчує
повноваження опікуна (піклувальника).
3.9.  Заява  від заявників, що мають фізичні  вади,  може
asrh  заповнена на їх прохання іншою особою, в тому числі
працівниками ____________________ земельних ресурсів, які
приймають  заяву,  за умови особистого подання  заявником
цієї   заяви   та  засвідчення  заяви  його  власноручним
підписом.
3.10. Довіреність від заявника повинна бути засвідчена  в
нотаріальному порядку.
3.11.  Уповноваженою особою заявника - юридичної особи  є
фізична особа, яка на підставі службових повноважень  або
довіреності  від юридичної особи - заявника безпосередньо
виконує  всі дії, передбачені цим Положенням,  від  імені
заявника.
3.12.   Працівник   _________________________   земельних
ресурсів, який приймає заяви, перевіряє:
• чи правильно складено заяву;
•  особу заявника (за документами, поданими заявником або
його   представником)  на  відповідальність   відомостей,
вказаних в заяві;
3.13.  Якщо  під  час  перевірок не виявлено  помилок  та
порушень,   передбачених  п.3.14  цього   Положення,   то
працівник ___________________ земельних ресурсів:
•   в   присутності   заявника  (його  представника   або
уповноваженої  особи) реєструє заяву в  книзі  реєстрації
заяв  окремо  по кожній ділянці. В книгу реєстрації  заяв
заноситься  порядковий номер заяви, дата. прізвище,  ім'я
та   по-батькові   фізичної  особи   або   уповноваженого
юридичної особи, назва юридичної особи, номер рахунку, на
який перераховано кошти;
•  засвідчує  обидва примірника заяви  підписом  печаткою
____________ земельних ресурсів;
•  залишає в себе один примірник оформленої заяви  і  всі
документи,   представлені  заявником,   повертає   другий
примірник заяви заявнику;
• видає заявнику заповнений квиток учасника аукціону.
3.14. Заява не приймається та повертається заявнику разом
з поданими документами для переоформлення у випадках:
• виявлення помилок;
•   відсутності  на  момент  подання  заяви   документів,
передбачених цим Положенням;
• подання заяви неналежною особою;
• закінчення граничного строку подання заяв.
3.15.  Для  участі в аукціоні фізичні та  юридичні  особи
вносять заставу в розмірі 15% від початкової піни об'єкта
аукціону  та  сплачують  вартість  інформаційного  пакету
учасника  аукціону. Якщо покупець виявляє  бажання  брати
участь  в  купівлі  кількох об'єктів,  що  виставлені  на
аукціон,  розмір  застави визначається як  15%  від  cуми
початкових  цін  цих  об'єктів. Учасник  аукціону  вправі
придбати  на  торгах лише ті об'єкти, які перераховані  в
заяві, за які внесена застава та сплачено вартість
• інформаційного пакету учасника аукціону.

4. Порядок та умови проведення аукціону

4.1.  Право на оренду земельної ділянки підлягає  продажу
на  аукціоні лише при наявності не менше двох покупців на
об'єкт  продажу.  При  відсутності двох  покупців  лот  з
торгів знімається.
4.2.  Для  участі  в аукціоні учасники  одержують  квитки
учасників аукціону, які повинні містити такі відомості:
• номер, під яким покупець бере участь в аукціоні;
• реквізити учасника торгів;
•  адреси земельних ділянок, за право на оренду яких бере
участь з - аукціону покупець.
4.3. Аукціон проводить ліцитатор.
4.4.  В  день проведення аукціону здійснюється реєстрація
явки учасників
аукціону. Кожен учасник зобов'язаний пред'явити  паспорт,
квиток
учасника   аукціону,  який  одночасно   є   табличкою   з
аукціонним  номером  покупця і який  повинен  обов'язково
бути  повернений по закінченню торгів для повернення суми
застави.   Реєстрація  починається  за  одну  годину   та
закінчується   за   20   хвилин  до   початку   аукціону.
Незареєстровані особи до торгів не допускаються.
4.5.  Аукціон починається з оголошення ліцитатором правил
проведення  торгів та штрафних санкцій до  учасників,  що
застосовуються;
4.6.  По  кожному  винесеному  на  торги  лоту  ліцитатор
оголошує назву, коротку
характеристику  та початкову ціну об'єкту аукціону:  4.7.
Якщо   після   триразового  оголошення  початкової   ціни
виявиться, що з нею
згоден  лише один учасник ліцитатор, одночасно  з  ударом
молотка
(гонга),  оголошує про придбання права на  оренду  єдиною
особою; яка
погодилась придбати лот, або знімає лот з торгів.
4.8.  Якщо  в  ході аукціону протягом трьох хвилин  після
оголошення  початкової ціни учасники не  виявили  бажання
придбати лот, ліцитатор знімає об'єкт з торгів.
4.9.  Учасникам, що не виявили згоди придбати  об'єкт  за
початкову ціну, сума застави не повертається.
4.10.  У  процесі торгів ліцитатор має право  збільшувати
ціну лише на крок, визначений організатором аукціону.
4.11. Кожен з покупців має право сповіщати про готовність
купити  лот  двома рівноцінними способами, тобто  підняти
табличку  з  аукціонним номером, що  засвідчує  прийняття
піни,  запропонованої  ліцитатором (прийняття  пропозиції
піни  без  голосу), або без додаткових оголошень  підняти
табличку  і одночасно оголосити свою пропозицію  стосовно
ціни  об'єкту яка мусить бути більшою, ніж піна,  названа
ліцитатором,   мінімум  на  один   крок   аукціону,   але
обов'язково кратною кроку (пропозиція ціни з голосу).
4.12.   Торги   починаються  з   оголошення   ліцитатором
початкової  ціни  лота  з одночасним  ударом  аукціонного
молотка  (гонга), і якщо хоча б один з покупців  сповіщає
одним  з можливих способів .про готовність придбати  лот.
ліцитатор  залишає початкову ціну або ціну, запропоновану
учасником  торгів,  на розмір кроку торгів,  з  подальшим
послідовним збільшенням ціни.
4.13.   Якщо  ціна,  запропонована  з  голосу  одним   із
учасників  торгів, більша за ціну; оголошену ліцитатором,
то  ліцитатор називає номер цього покупця і запропоновану
цим  покупцем  ціну. Потім ліцитатор  оголошує  ціну,  що
дорівнює запропонованій покупцем ціні, збільшеній на крок
rnpc3b.
4.14.   Якщо  ціна,  запропонована  з  голосу  одним   із
учасників  торгів, більша за ціну, оголошену ліцитатором,
але не кратна відповідному кроку, то ліцитатор трактує цю
пропозицію  як згоду покупця збільшити ціну на відповідну
кількість кроків аукціону, називає номер цього покупця  і
запропоновану цим покупцем ціну, кратну кроку торгів.
4.15.  Якщо  покупець підняв табличку та  оголосив  ціну,
меншу  за  оголошену ліцитатором або попереднім покупцем,
то  ліцитатор  повторює свою ціну або  ціну  попереднього
покупця,  трактуючи  піднесення  таблички  покупцем,   що
запропонував меншу ціну, як згоду прийняти ціну, яку
назвав ліцитатор або попередній покупець. Потім ліцитатор
оголошує  наступну  ціну, збільшену на  відповідний  крок
аукціону
416,Мовчання покупця, що першим підніс табличку з номером
після  оголошення ліцитатором ціни, трактується як  згода
покупця  на  запропоновану ліцитатором ціну. Після  цього
ліцитатор називає номер покупця, що
першим  підніс  табличку;  і  оголошує  наступну  ціну  у
відповідності з кроком аукціону.
4.17.  Якщо  виникає ситуація, коли після  запропонованої
ліцитатором ціни
одночасно  декілька покупців підіймають свої  таблички  з
номерами  (без голосу), то ліцитатор називає  нову  ціну,
збільшену на крок торгів, не оголошуючи номерів покупців,
до  тих пір; коли будь-який з покупців не оголосить  свою
ціну, або ліцитатор не визначить, який з покупців підняв
табличку   першим  при  черговому  збільшенні  оголошеної
ліцитатором ціни.
4.18.  Якщо  при послідовному збільшенні ціни ліцитатором
одночасно  декілька  покупців  залишають  свої   таблички
піднятими, ліцитатор у будь-який момент, на свій  розсуд,
може  запропонувати покупцям оголосити свої ціни і  після
першого  оголошення  одним  з покупців  своєї  пропозиції
назвати номер покупця, що оголосив цю пропозицію, а також
ціну, запропоновану
цим  покупцем, а потім оголосити наступну ціну, збільшену
на відповідний крок торгів.
Торги  по  лоту закінчуються з ударом молотка  (гонгу)  і
проголошенням  ліцитатором слова  «Продано»,  коли  після
триразового    оголошення   чергової   ціни    не    буде
запропоновано більш високу ціну. Переможцем
4.19.
торгів   визнається  покупець,  аукціонний  номер   якого
ліцитатор  назвав  останнім, і який запропонував  найвищу
ціну за лот.
4.20.  Після закінчення торгів по лоту ліцитатор оголошує
про  продаж  лота-називає адресу земельної ділянки,  ціну
продажу,  аукціонний номер переможця  торгів  і  викликає
переможця для підписання протоколу, який ведеться під час
аукціону.  В  протокол заноситься назва  лоту,  початкова
ціна,  пропозиції учасників аукціону та результат  торгів
(остаточна ціна продажу, реквізити переможця).
4.21.  Учасник  торгів,  який відмовився  від  підписання
протоколу аукціону,
позбавляється права на подальшу участь в аукціоні та сума
застави  йому  не  повертається . За рішенням  ліцитатора
rnpch  по  цьому  об'єкту можуть бути  поновлені  в  день
проведення аукціону.
4.22.  Переможцю  аукціону сума застав зараховується  при
подальших розрахунках.
4.23.  Сума застав повертається всім учасникам  аукціону,
крім  переможця, осіб, на яких накладено штраф в  розмірі
застави  та осіб, які не виявили бажання придбати об'єкти
аукціону при оголошенні початкової ціни. протягом 10 днів
після закінчення аукціону. Особи, на яких накладено
штраф в розмірі частини застави, одержують суму застави з
відрахованою сумою штрафу.
4.24.    При    поверненні   коштів    заявникам    кошти
перераховуються на власний
поточний   рахунок  заявника,  вказаний  в   заяві,   або
виплачуються фізичній особі банківською установою.
4.25.  Оплата  за  інформаційний  пакет  та  інші  внески
поверненню   не  підлягають.  4.26.  Витяг  з   протоколу
аукціону є підставою для внесення коштів на позабюджетний
рахунок   ________________________  земельних   ресурсів.
Кошти  повинні  бути  внесені  протягом  5  днів  з   дня
завершення   аукціону.   У  випадку   невнесення   коштів
результати аукціону по конкретному лоту анулюються, витяг
протоколу визнається таким, що втратив чинність, а  сумма
застави  не  повертається  особі,  яка  стала  переможцем
торгів.
4.27. За рішенням ліцитатора під час аукціонних торгів по
певному   лоту  в  залі  можуть  бути  присутні  учасники
аукціону, які не беруть участі в
торгах  по  цьому  лоту, а також запрошені  організатором
особи, які не є учасниками аукціону.
4.28.  Після закінчення торгів по кожному лоту  ліцитатор
має право оголосити перерву строком до 15 хвилин.
4.29.  Всі  дискусії  та суперечки  по  веденню  аукціону
ліцитатор  розв'язує безпопередньо в  процесі  аукціонних
торгів.
4.30.  Під час проведення аукціонних торгів (від  моменту
їх  початку  до завершення) по кожному окремому  лоту  не
допускається:
•   ведення   розмов  учасниками  торгів  та  запрошеними
особами;
•  втручання  будь-яким способом в торги особам,  які  не
заявлені в торгах по конкретному лоту;
• переміщення по залу торгів без дозволу ліцитатора;
•  ведення  прямої телевізійної трансляції,  аудіо  -  чи
відеозапис, фотографування процесу торгів;
•  втрата квитка учасником аукціону до закінчення  строку
реєстрації;
• неповернення квитка учасником аукціону;
• відмова підписати протокол;
• відмова здійснити платежі згідно з протоколом аукціону;
•  здійснення  інших  дій, що порушують  порядок  торгів.
4.31.  Ліцитатор  для  усунення  порушень  та  поновлення
порядку має право:
•  усно попередити учасника торгів чи запрошену особу про
усунення  порушень, але не більше одного разу  за  кожний
вид порушень;
•  вимагати  від  учасника  торгів  чи  запрошеної  особи
покинути  зал  торгів за неодноразове  порушення  порядку
rnpc3b;
•  не  допустити торги по конкретному лоту за  порушення,
несумісні з можливістю подальшого ведення торгів по лоту;
•  накласти  на  учасника аукціону штраф в  розмірі  двох
неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян,  але  не
більше  розміру  застави по конкретному  лоту  за  втрату
квитка  учасника торгів до закінчення моменту реєстрації,
за неодноразове порушення порядку;
•  накласти на учасника торгів штраф в розмірі застави по
конкретному  лоту  за відсутність згоди  придбати  об'єкт
аукціону   при   оголошенні  початкової   ціни,   відмову
підписати  протокол  аукціону,  відмову  сплатити   кошти
згідно з протоколом, неповернення квитка учасника;
Санкції можуть застосовуватись окремо або з сукупності.

5. Підсумки аукціону

5.1. Протокол аукціону, довідка банківської установи  про
сплату переможцем торгів коштів, передбачених протоколом,
та  рішення _________________ ради про надання  земельної
ділянки  переможцю  аукціону є  підставою  для  укладення
договору  довгострокового користування земельною ділянкою
на умовах оренди.
5.2.  Після  сплати переможцем аукціону  повної  вартості
об'єкту      аукціону      згідно      з      протоколом,
_____________________ рада за поданням __________________
земельних ресурсів в місячний термін приймає рішення  про
оформлення документів на право оренди земельної ділянки.
5.3. Земельна ділянка повинна використовуватись згідно  з
цільовим призначенням, передбаченим інформаційним пакетом
учасника аукціону та рішенням ___________.
5.4.    Зведення   на   орендованій   земельній   ділянці
промислових,  житлових, громадських та інших  будівель  і
споруд   можливе  після  погодження  проектно-кошторисної
документації    в    порядку,    передбаченому     чинним
законодавством.
5.5.   Право  користування  наданою  земельною   ділянкою
виникає після встановлення меж земельної ділянки в натурі
(на   місцевості)   і   одержання   договору   на   право
довгострокового користування земельною ділянкою на умовах
оренди.
5.6.   У  разі  порушення  порядку  проведення  аукціону,
визначеного  цим  Положенням, або виявлення  фактів,  які
свідчать   про  зговір  учасників  аукціону,   результати
аукціону можуть бути скасовані рішенням комісії з  питань
проведення аукціонів.
Суперечки  щодо визнання результатів аукціону  недійсними
розглядаються у відповідності з чинним законодавством.

Заступник голови                       



---------------------------------------------------------



                 ___________ МІСЬКА РАДА
            _______ сесія ________ скликання
                            
                         РІШЕННЯ
               _________ 200__ р. .№ _____
           Про проведення земельних аукціонів

    Відповідно  до п.8 ст.15 Закону України  "Про  оренду
землі"  та  з метою встановлення початкової ціни  продажу
права   довгострокової   оренди  земельних   ділянок   на
відкритих аукціонах ____________ рада

                        ВИРІШИЛА:

1.  Початкові ціни права довгострокової оренди  земельних
ділянок встановлювати на рівні 7-15% їх грошової оцінки з
доданням  витрат, пов'язаних з підготовкою  інформаційних
пакетів,  організацією аукціонів та вилученням  земельних
ділянок.
2.  Продаж  прав оренди земельних ділянок здійснювати  не
раніше  четвертого кроку провадження відкритих аукціонних
торгів ліцитатором.
3.  Початкові. ціни права довгострокової оренди земельних
ділянок,  визначені  відповідно  до  п.1  цього  рішення,
затверджує  _______________ рада на пленарному  засіданні
по кожній земельній ділянці окремо.
4.  Контроль  за  виконанням цього  рішення  покласти  на
постійну    комісію    з   питань    містобудування    та
землекористування.

Міський голова                         



---------------------------------------------------------



                 ___________ МІСЬКА РАДА
            _______ сесія ________ скликання
                            
                         РІШЕННЯ
               _________ 200__ р. .№ _____
          Про проведення земельних аукціонів з
           продажу права довгострокової оренди
                    земельних ділянок

    З   метою  сприяння  соціально-економічному  розвитку
міста,  відповідно до Земельного кодексу України,  Закону
України  «Про  оренду  землі»  та  розглянувши  матеріали
погодження  місця  розташування  та  інформаційні  пакети
учасників аукціону, __________________ рада

                        ВИРІШИЛА:

1.  Погодити  місце  розташування об'єктів  на  земельних
ділянках,  право довгострокової оренди яких  пропонується
реалізувати  на  відкритих аукціонних  торгах,  згідно  з
додатком.
2.  Затвердити інформаційні пакети учасників аукціону, що
містять  проекті-відведень земельних ділянок та початкові
ціни об'єктів аукціону.
3.    Надати   переможцям   земельного   аукціону   право
тимчасового   довгострокового   користування   земельними
ділянками на умовах оренди, згідно додатком.
4. Орендарі земельних ділянок зобов'язані використовувати
їх   без   зміни  цільового  призначення  та  здійснювати
будівництво у відповідності з розробленою та затвердженою
у      встановленому     порядку     проектно-кошторисною
документацією.
5.  Взяти  до  уваги, що згідно з рішенням  _____________
ради  «Про  бюджет  ___________  на  ________  рік»   від
_________   №  _______  кошти,  отримані  від  проведення
аукціону   (за   винятком  витрат  на  його  проведення),
перераховуються до позабюджетного фонду ___________ ради.
6.  Встановити,  що  кошти в порядку  пайової  участі  на
розвиток    об'єкті    соціальної    інфраструктури    та
комунального господарства міста з переможці  аукціону  не
утримуються.
7.  Організатором  аукціону  та  відповідальним  за  його
підготовку та проведення є ____________________ земельних
ресурсів.
8.  Контроль  за  виконанням цього  рішення  покласти  на
постійну    комісію    з   питань    містобудування    та
землекористування і на постійну комісію з питань бюджету,
фінансів та соціально-економічного розвитку.

____________                           
голова
                                  


Створений:

2012-11-19 17:28:47.0

Змінений:

2004-07-14 00:00:00.0

Створив:

Сергій